Badania pokazują, że z roku na rok zwiększa się częstotliwość dokonywania zakupów online. Nowa rzeczywistość stoi pod znakiem cyfryzacji i technologii, co jest zarówno szansę, jak i ogromnym wyzwaniem dla branży e-commerce.
Z drugiej strony, dla sprzedawców, zwroty (często wynikające z niepoprawnej lub niewystarczająco szczegółowej informacji o produktach) stały się elementem biznesowym, który bezpośrednio oddziałuje na lojalność konsumentów oraz rentowność prowadzonego biznesu.
W odpowiedzi na te wyzwania przygotowaliśmy poradnik, który stanowi kompleksowe przygotowanie do prawidłowego wdrożenia systemu klasy PIM zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej.
PIM nie tylko porządkuje i magazynuje dane w przedsiębiorstwie, ale również pozwala na zaawansowaną edycję treści tekstowych oraz graficznych, przez co informacje produktowe są spójne w każdym kanale sprzedaży. PIM ułatwia przedstawienie prawidłowych informacji produktowych niezależnie od etapu procesu zakupowego.
Takie systemy ograniczają liczbę ludzkich błędów dzięki procesom skupiającym się na walidacji oraz śledzeniu niekompletnych opisów produktów. To platforma usprawniająca codzienną pracę nie tylko sprzedawców w branży e-commerce, ale również producentów i dystrybutorów.
Jak PIM odpowiada na potrzeby branży e-commerce?
Co zyskasz wprowadzając PIM do swojego biznesu?
Jak PIM usystematyzuje działania marketingowe w Twoim sklepie internetowym?
W jaki sposób PIM usprawnia pracę producentów i dystrybutorów?
Jak przygotować się do wdrożenia PIM - analiza przedwdrożeniowa?
Jak skutecznie wdrożyć PIM w Twojej firmie - krok po kroku
Który PIM będzie dla Ciebie najlepszy i dlaczego?