Działasz w branży Home&Garden, chcesz optymalizować swoje działania i budować lojalność klientów? Zobacz, jak robią to najwięksi gracze na rynku, i wznieś swoją sprzedaż na wyższy poziom.
— Zaufali nam


Prowadzisz e-commerce w branży Home&Garden i zastanawiasz się:

Jak skuteczniej zarządzać sprzedażą i logistyką?
Czy to dobry moment na wdrożenie własnej platformy marketplace?
Jak zautomatyzować zarządzanie bazą produktową i sprzedawać wygodniej na platformach zewnętrznych, np. na Allegro?
Jak budować lojalność klientów, którzy będą powracać po kolejne zamówienia?
Jak zoptymalizować koszyk zakupowy?
Jakich funkcji platformy sprzedażowej oczekuje Twój klient i co sprawi, że nie wybierze konkurencji?

3 case study
Szczegółowe historie wdrożeń u liderów branży home&garden

Wymierne efekty w liczbach
Nowe produkty, partnerzy, wzrost zamówień i większy zysk

Zaawansowane funkcjonalności
Koszyk multistore, konfigurator produktów, elastyczna wyszukiwarka i wiele więcej

Problemy typowe dla branży
Konkretne wyzwania wraz z kontekstem biznesowym danej firmy

Zastosowane rozwiązania
Narzędzia, systemy, integracje, których potrzebujesz, by sprzedawać więcej

Korzyści wdrożeń
Co zyskał klient z punktu widzenia biznesu i zaplecza technologicznego
Zobacz, ile cennych wskazówek przygotowaliśmy dla Twojego e-commerce
— SPRAWDŹ, JAK NASZ KLIENT ZWIĘKSZYŁ SPRZEDAŻ DZIĘKI MARKETPLACE
Nasz klient wykorzystał platformę marketplace, która pozwoliła szybko wprowadzić produkty od zewnętrznych dostawców i znacząco zwiększyć sprzedaż. Jakie były efekty wdrożenia?
Marketplace zaczął generować znaczącą część całkowitej sprzedaży online
Nowych kategorii produktowych trafiło do oferty bez konieczności magazynowania
Nowych sprzedawców dołączyło, wzbogacając asortyment i atrakcyjność oferty
zamówień marketplace zrealizował w ciągu pierwszych sześciu miesięcy





W środku znajdziesz:
3 szczegółowo rozpisane case study (wyzwania, zakres wdrożeń, korzyści)
Zastosowane rozwiązania ze wskazaniem na konkretne integracje, systemy, narzędzie
Efekty wdrożeń i przełożenie na wyniki sprzedażowe
Korzyści dla klienta z punktu widzenia biznesu i technologii