Common.Elements.Image.Web

10 wskazówek, jak skutecznie wdrożyć PIM


Zaufali nam:

Common.Elements.Image.Web
Common.Elements.Image.Web
Common.Elements.Image.Web
Common.Elements.Image.Web
Common.Elements.Image.Web
Common.Elements.Image.Web

Jeszcze kilka lat temu większość firm zarządzała danymi produktowymi w sposób tradycyjny, np. za pomocą popularnych arkuszy kalkulacyjnych. Obecnie, technologia rozwija się w sposób dynamiczny, a klienci stają się bardziej świadomi i wymagający.


Producenci i sprzedawcy, bardziej niż kiedykolwiek, muszą dbać o pozytywne doświadczenia konsumentów. Jednym z kierunków, w którym warto pójść jest dostarczanie wysokiej jakości informacji produktowych.


Z drugiej strony, dla sprzedawców, zwroty (często wynikające z niepoprawnej lub niewystarczająco szczegółowej informacji o produkcjach) stały się elementem biznesowym, który bezpośrednio oddziałuje na lojalność konsumentów oraz rentowność prowadzonego biznesu.

Pobierz poradnik

Sprawdź, czy to o Tobie:

Prowadzisz e-commerce w branży Home&Garden i zastanawiasz się:

  • Jak skuteczniej zarządzać sprzedażą i logistyką?

  • Czy to dobry moment na wdrożenie własnej platformy marketplace?

  • Jak zautomatyzować zarządzanie bazą produktową i sprzedawać wygodniej na platformach zewnętrznych, np. na Allegro?

  • Jak budować lojalność klientów, którzy będą powracać po kolejne zamówienia?

  • Jak zoptymalizować koszyk zakupowy?

  • Jakich funkcji platformy sprzedażowej oczekuje Twój klient i co sprawi, że nie wybierze konkurencji?


Jeśli odpowiedziałeś/aś "TAK", na jedno z powyższych pytań, przygotowaliśmy dla Ciebie casebook, w którym znajdziesz odpowiedzi i mnóstwo inspiracji - prosto od rynkowych liderów.

Pobierz casebook

Platforma klasy PIM usprawnia codzienną pracę sprzedawców w branży e-commerce, ale również producentów i dystrybutorów.

Ponadto systemy PIM odpowiadają za automatyczny eksport w czasie rzeczywistym informacji produktowych do różnych kanałów sprzedażowych, takich jak sklepy internetowe, systemy partnerskie, platformy marketplace, blogi produktowe, katalogi lub aplikacje.

System PIM (Product Information Management), wspiera zarządzanie informacjami o produktach. Centralizuje i automatyzuje prace związane z tworzeniem danych zawartych w kartach produktowych.


PIM jest szczególnie przydatny dla dużych i średnich firm, które odznaczają się szerokim asortymentem, wieloma punktami dystrybucji oraz rozbudowanym zespołem redakcyjnym. Dzięki tej platformie:


  • Producenci otrzymują narzędzie usprawniające dostarczanie informacji produktowych dystrybutorom,

  • Dystrybutorzy i sprzedawcy otrzymują realne wsparcie zarządzania informacjami o asortymencie, w każdym kanale dystrybucji.

Pobierz poradnik

Ideo Software to:

250 +


specjalistów

1000 +


zadowolonych klientów

20 +


lat na rynku

12 +


języków wdrożenia

Wybrane serwisy produktowe

Logito - Obieg dokumentów

Platforma e-learning

Motivation Direct

Pozycjonowanie

Nasza oferta

E-commerce

Technologie internetowe

Rozwiązania IT

Marketing Internetowy

Kontakt

Warszawa


ul. Cybernetyki 19 B

+48 17 860 21 86

Rzeszów


ul. Nad Przyrwą 13

+48 17 860 21 86


Oferta

Praca

© 2025 Ideo Sp. z o.o. | Software Development, Aplikacje dedykowane

Centrum ustawień cookie

E-faktury

zapytanie@ideo.pl

praca@ideo.pl