Branża e-commerce z roku na rok przechodzi transformację. Zachowania klientów zmieniają się, a ich wymagania ciągle rosną — badania pokazują, że konsumenci coraz częściej dokonują zakupów w formie online.
Nowa rzeczywistość stoi pod znakiem cyfryzacji i technologii, co jest zarówno szansą, jak i ogromnym wyzwaniem dla e-commerce. Z pomocą przychodzi system klasy PIM.
PIM, czyli Product Information Management, jest systemem zarządzania informacjami o produktach. Pozwala na sprawne koordynowanie ofertę produktową, centralizując i automatyzując prace związane z tworzeniem kompleksowych informacji zawartych w kartach produktowych.
W jednym miejscu przechowuje cały zestaw danych, następnie przekazuje go do odpowiednich kanałów sprzedaży dzięki łatwej integracji z zewnętrznymi systemami informatycznymi.
Wybór systemu klasy PIM nie należy do najprostszych. Aby najskuteczniej dopasować rozwiązanie do Twoich potrzeb, przygotowaliśmy porównanie kliku, najczęściej pojawiających się w naszych rozmowach z Klientami.
PIM jest dedykowany szczególnie do dużych i średnich firm, które odznaczają się szerokim asortymentem i wieloma zmiennymi. Usprawnia pracę nie tylko w branży e-commerce, ale również producentom i dystrybutorom posiadającym rozbudowaną informację na temat produktów własnych.
Dzięki tej platformie użytkownicy otrzymują pakiet aplikacji, który wspiera zarządzanie informacjami o asortymencie. Obecnie na rynku funkcjonuje ponad 50 dostawców oraz wiele różnych systemów, dlatego wybór takiego, który najlepiej sprawdzi się w przypadku Twojej firmy nie jest prosty.
250 +
1000 +
20 +
12 +