BRIEF INTRANETOWY
Określ najważniejsze wymagania, priorytety, usprawnij i uporządkuj proces projektowania intranetu.


Szeroki wachlarz możliwości

Intranet daje tak wiele możliwości, że jego prawidłowe wdrożenie stanowi znaczący krok w rozwoju firmy. Usprawnia i skraca szereg procesów w takim stopniu, że pracownicy po pewnym czasie od wdrożenia nie wyobrażają sobie bez niego codziennej pracy.
Projektowanie systemu intranetowego jest procesem skomplikowanym. Podejmując taką decyzję, warto dobrze przeanalizować oraz zaplanować cały proces wdrożenia. Pozwala to na uniknięcie wielu błędów oraz ułatwia osiągnięcie zakładanych efektów.



Założenia i oczekiwania
Podstawowe informacje dotyczące wdrożenia, najważniejsze cele
Analiza potrzeb
Ustalenia dotyczące Twojej organizacji, jej potrzeb i wymagań.
Lista modułów
Szereg przykładowych modułów, które możesz wdrożyć w intranecie.

Jak skuteczniej zarządzać sprzedażą i logistyką?
Czy to dobry moment na wdrożenie własnej platformy marketplace?
Jak zautomatyzować zarządzanie bazą produktową i sprzedawać wygodniej na platformach zewnętrznych, np. na Allegro?
Jak budować lojalność klientów, którzy będą powracać po kolejne zamówienia?
Jak zoptymalizować koszyk zakupowy?
Jakich funkcji platformy sprzedażowej oczekuje Twój klient i co sprawi, że nie wybierze konkurencji?
Jeśli odpowiedziałeś/aś "TAK", na jedno z powyższych pytań, przygotowaliśmy dla Ciebie casebook, w którym znajdziesz odpowiedzi i mnóstwo inspiracji - prosto od rynkowych liderów.
Kim są eksperci, którzy stworzyli ten materiał?


Anna Wolanin
Ekspertka e-commerce, w branży od 18 lat, team leaderka zespołów wdrożeniowych w Ideo Sp. z o.o. Ma na koncie realizację złożonych projektów dla dużych firm, m.in.: Black Red White, Nestle, Grupa KRUK_
Marcin Lipiec
Od ponad dekady specjalizuje się w zarządzaniu projektami w branży IT, szczególnie w obszarze e-commerce. Wspiera firmy w skalowaniu biznesu i optymalizacji procesów sprzedażowych na rynkach lokalnych i globalnych.
W środku znajdziesz:
3 szczegółowo rozpisane case study (wyzwania, zakres wdrożeń, korzyści)
Zastosowane rozwiązania ze wskazaniem na konkretne integracje, systemy, narzędzie
Efekty wdrożeń i przełożenie na wyniki sprzedażowe
Korzyści dla klienta z punktu widzenia biznesu i technologii
