CHECKLISTA - 12 SYGNAŁÓW, ŻE CZAS NA WDROŻENIE PIM
Zarządzanie bazą produktową wymyka się Ci spod kontroli? Pobierz naszą checklistę i sprawdź, czy Twój e-commerce potrzebuje systemu PIM, żeby się rozwijać.



Zależy Ci na intensywnym rozwoju biznesu (nowe kanały sprzedaży, wejścia na rynki zagraniczne),
Masz ponad 200 tysięcy indeksów w bazie produktoweji chcesz efektywniej nimi zarządzać,
Szukasz sposobu na to, żeby szybciej wprowadzać nowe produkty i analizować dane w bazie produktowej,
Chcesz scentralizować dane, zminimalizować pomyłki, oszczędzić czas,
Zastanawiasz się nad systemem PIM, ale nie masz pewności, czy to odpowiedni moment na wdrożenie.
Jeśli odpowiedziałeś/aś "TAK", na jedno z powyższych pytań, przygotowaliśmy dla Ciebie checklistę, w której znajdziesz 12 najczęstszych powodów, przez które zgłaszają się do nas klienci zainteresowani systemem PIM.
Skupiliśmy się na konkretach.
To nie kolejny poradnik, po przejrzeniu którego nie będziesz wiedzieć, co robić dalej. Spojrzysz na swój biznes z nowej, szerszej perspektywy i zaplanujesz kolejne kroki. W środku znajdziesz 12 sygnałów do wdrożenia PIM rozpisanych w wygodnej formie:



Problem
Zrozumiesz, co sprawia, że zarządzanie bazą produktową jest nieefektywne.
Przykład
Zobaczysz, dlaczego Twój zespół marnuje codziennie cenne godzinny.
Rozwiązanie od PIM
Dowiesz się, jak system PIM usprawni dany proces i zwiększy produktywność.
Zobacz, ile cennych wskazówek przygotowaliśmy dla Twojego e-commerce

Platformy B2B

Sklepy B2C

Marketplace

Cross-border



Kim są eksperci, którzy stworzyli ten materiał?


Anna Wolanin
Ekspertka e-commerce, w branży od 18 lat, team leaderka zespołów wdrożeniowych w Ideo Sp. z o.o. Ma na koncie realizację złożonych projektów dla dużych firm, m.in.: Black Red White, Nestle, Grupa KRUK_
Marcin Lipiec
Od ponad dekady specjalizuje się w zarządzaniu projektami w branży IT, szczególnie w obszarze e-commerce. Wspiera firmy w skalowaniu biznesu i optymalizacji procesów sprzedażowych na rynkach lokalnych i globalnych.
W środku znajdziesz:
3 szczegółowo rozpisane case study (wyzwania, zakres wdrożeń, korzyści)
Zastosowane rozwiązania ze wskazaniem na konkretne integracje, systemy, narzędzie
Efekty wdrożeń i przełożenie na wyniki sprzedażowe
Korzyści dla klienta z punktu widzenia biznesu i technologii
