PORADNIK - E-LEARNING
Świat sprzedaży stale się rozwija, a wyścig o uwagę klientów staje się coraz bardziej intensywny. W tym szybko zmieniającym się otoczeniu tradycyjne metody szkoleniowe przestają być wystarczające.


Prowadzisz e-commerce w branży Home&Garden i zastanawiasz się:

Jak skuteczniej zarządzać sprzedażą i logistyką?
Czy to dobry moment na wdrożenie własnej platformy marketplace?
Jak zautomatyzować zarządzanie bazą produktową i sprzedawać wygodniej na platformach zewnętrznych, np. na Allegro?
Jak budować lojalność klientów, którzy będą powracać po kolejne zamówienia?
Jak zoptymalizować koszyk zakupowy?
Jakich funkcji platformy sprzedażowej oczekuje Twój klient i co sprawi, że nie wybierze konkurencji?
Jeśli odpowiedziałeś/aś "TAK", na jedno z powyższych pytań, przygotowaliśmy dla Ciebie casebook, w którym znajdziesz odpowiedzi i mnóstwo inspiracji - prosto od rynkowych liderów.



3 case study
Szczegółowe historie wdrożeń u liderów branży home&garden
Wymierne efekty w liczbach
Nowe produkty, partnerzy, wzrost zamówień i większy zysk
Zaawansowane funkcjonalności
Koszyk multistore, konfigurator produktów, elastyczna wyszukiwarka i wiele więcej.



Problemy typowe dla branży
Konkretne wyzwania wraz z kontekstem biznesowym danej firmy.
Zastosowane rozwiązania
Narzędzia, systemy, integracje, których potrzebujesz, by sprzedawać więcej
Korzyści wdrożeń
Co zyskał klient z punktu widzenia biznesu i zaplecza technologicznego
Kim są eksperci, którzy stworzyli ten materiał?


Anna Wolanin
Ekspertka e-commerce, w branży od 18 lat, team leaderka zespołów wdrożeniowych w Ideo Sp. z o.o. Ma na koncie realizację złożonych projektów dla dużych firm, m.in.: Black Red White, Nestle, Grupa KRUK_
Marcin Lipiec
Od ponad dekady specjalizuje się w zarządzaniu projektami w branży IT, szczególnie w obszarze e-commerce. Wspiera firmy w skalowaniu biznesu i optymalizacji procesów sprzedażowych na rynkach lokalnych i globalnych.
W środku znajdziesz:
3 szczegółowo rozpisane case study (wyzwania, zakres wdrożeń, korzyści)
Zastosowane rozwiązania ze wskazaniem na konkretne integracje, systemy, narzędzie
Efekty wdrożeń i przełożenie na wyniki sprzedażowe
Korzyści dla klienta z punktu widzenia biznesu i technologii
