CYFROWA DOSTĘPNOŚĆ FINANSÓW
Pobierz naszą checklistę i sprawdź, jak zapewnić cyfrową dostępność wszystkim użytkownikom - także tym ze szczególnymi potrzebami.


To mogą być także Twoi Klienci i Twoje materiały – np. formularz zakładania konta, wyszukiwarka placówek, proces zaciągania kredytu, panel inwestycyjny czy oferta ubezpieczenia.
Z powodów zdrowotnych, poznawczych lub technicznych nawet 1 na 5 osób może mieć problem, by skorzystać z Twoich usług w Internecie.
Przygotowaliśmy checklistę WCAG, która pozwoli Ci łatwo sprawdzić, czy Twoja strona spełnia podstawowe wymogi dostępności.
Znajdziesz w niej konkretne kryteria, dzięki którym samodzielnie ocenisz zgodność strony z wytycznymi WCAG i zidentyfikujesz obszary wymagające poprawy. Być może odkryjesz aspekty, o których wcześniej nie myślałeś.

Uporządkujesz wiedzę o WCAG
i obowiązujących przypisach

Sprawdzisz swoją zgodność
z aktualnymi standardami

Zidentyfikujesz elementy
wymagające dostosowania

Zabezpieczysz swoją stronę
przed potencjalnymi karami
Zobacz, ile cennych wskazówek przygotowaliśmy dla Twojego strony
Naszą checklistę polecamy szczególnie:
bankom, firmom ubezpieczeniowym, TFI i fintechom,
zespołom IT, UX, marketingu i product ownerom,
specjalistom ds. compiliance, jakości i ryzyka operacyjnego,
osobom odpowiedzialnym za raportowanie ESG i CSR.
Chcesz upewnić się, że strona www Twojej firmy jest dostępna dla wszystkich użytkowników, bez względu na ich indywidualne potrzeby?
Ta checklista to praktyczne narzędzie, które pomoże Ci sprawdzić zgodność z wytycznymi WCAG i zadbać o inkluzywność.




Kim jest ekspert, który stworzył ten materiał?

Łukasz Szymański
Od blisko 20 lat wspiera firmy w transformacji cyfrowej, łącząc informatyczne wykształcenie z pasją marketingowca i doświadczeniem doradcy biznesowego. Taka kombinacja pozwala mu patrzeć na problemy z różnych perspektyw i inspirować do szukania nietypowych, ale skutecznych rozwiązań. Ceniony prelegent, doradca start-upów i publicysta, zarażający pozytywną energią i optymizmem.
To przewodnik dla tych, którzy chcą:
Lepiej zrozumieć nowe przepisy.
Zminimalizować ryzyko kosztownych błędów.
Wyprzedzić konkurencję, przygotowując stronę internetową do wymagań WCAG, zanim inni będą musieli to zrobić.
Wesprzeć działania ESG, pokazując konkretne kroki w obszarze społecznej odpowiedzialności i ładu cyfrowego.
Zadbaj o inkluzywność, zyskaj przewagę i pokaż, że nowoczesność to także odpowiedzialność.



