Common.Elements.Image.Web

100 pytań do... DOBREGO INTRANETU

... czyli nad czym warto zastanowić się przed wdrożeniem


Zaufali nam:

Common.Elements.Image.Web
Common.Elements.Image.Web
Common.Elements.Image.Web
Common.Elements.Image.Web
Common.Elements.Image.Web
Common.Elements.Image.Web

Szeroki wachlarz możliwości

Intranet daje tak wiele możliwości, że jego prawidłowe wdrożenie stanowi znaczący krok w rozwoju firmy. Usprawnia i skraca szereg procesów w takim stopniu, że pracownicy po pewnym czasie od wdrożenia nie wyobrażają sobie bez niego codziennej pracy.


Brief dla intranetu stanowi dobry punkt wyjścia do prac związanych z analizą przedwdrożeniową zarówno przy projektowaniu nowej platformy intranetowej, jak i rozbudowanie już posiadanej.  


By ułatwić wypełnienie formularza Brief, opracowaliśmy zestaw pytań, które mogą stanowić również wstęp do analizy przedwdrożeniowej.


Mamy nadzieję, że lista ta usprawni projektowanie lub rozbudowę intranetu w Twojej organizacji. Jej celem było zwrócenie uwagi na aspekty nieoczywiste, które często w tego typu analizach są pomijane.

Pobierz listę pytań!

Maja Biernacka autorka bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni

... wciąż słyszę o intranetach wdrażanych z pominięciem etapu analizy przedwdrożeniowej. Chcę wtedy głośno protestować.


Czy Wasze firmy naprawdę mają czas na to, aby próbować i ryzykować,
zamiast poświęcić więcej czasu na początku na analizę, by potem projektować narzędzie, które faktycznie usprawni pracę i komunikację pomiędzy pracownikami?

Intranet dopasowany do potrzeb organizacji daje wymierne korzyści

Dla firm:

  • Obniżenie kosztów prowadzenia biznesu i usprawnienie realizacji zadań i procesów wewnętrznych

  • Zwiększenie efektywności pracy oraz oszczędność czasu w wielu obszarach

  • Budowanie spójnej kultury organizacji oraz pozytywnego wizerunku pracodawcy

  • Zgromadzenie i łatwy dostęp do wiedzy firmowej oraz istotnych danych (dokumenty, wzory, rozporządzenia, materiały firmowe itp.)

  • Sprawny obieg dokumentacji z uwzględnieniem różnych ścieżek oraz poziomów upoważnień

Dla kadry zarządzającej:

  • Dostęp do informacji niezbędnych w procesach strategicznych i decyzyjnych

  • Zarządzanie projektami: nadzór nad rentownością, monitoring pracy, nadzór nad postępem prac

  • Zarządzanie zasobami ludzkimi: przydzielanie zadań, długofalowe planowanie prac, nadzór nad postępem i efektywnością prac

  • Zapewnienie ciągłości prac po odejściu pracownika oraz łatwe wdrożenie nowego

  • Łatwy sposób zarządzania uprawnieniami do wybranych informacji, możliwość przydzielania wybranym grupom pracowników różnych poziomów dostępu

  • Intuicyjne i szybkie generowanie raportów i podsumowań

Dla pracownika:

  • Dostęp do platformy ułatwiającej realizację codziennych zadań

  • Zestaw narzędzi wspomagających organizację i koordynację projektów

  • Narzędzia do realizacji spraw pracowniczych (np. urlopy, zastępstwa, delegacje, rezerwacja zasobów itp.)

  • Łatwiejsze prowadzenie wspólnych projektów poprzez wygodną komunikację wewnętrzną oraz współdzielenie się plikami i danymi

Pobierz poradnik

Urszula Kandefer ekspert ds. systemów komunikacji wewnętrznej, Ideo


... wciąż słyszę o intranetach wdrażanych z pominięciem etapu analizy przedwdrożeniowej. Chcę wtedy głośno protestować.


Czy Wasze firmy naprawdę mają czas na to, aby próbować i ryzykować,
zamiast poświęcić więcej czasu na początku na analizę, by potem projektować narzędzie, które faktycznie usprawni pracę i komunikację pomiędzy pracownikami?

Ideo Software to:

250 +


specjalistów

1000 +


zadowolonych klientów

20 +


lat na rynku

12 +


języków wdrożenia